Monday, October 16, 2006

monday night footblog

okay.. the second quarter of Monday Night Football just started, and the Cardinals are beating the Bears 14-0. yeah. i said the Cardinals. the announcers are so confused, they just brought up Charles Barkley to talk about football.. Barkley just said, and i quote- "i played football for one day, in a (inaudible) league, and they were hitting waaay too hard.." hmm. isnt this the same guy who physically threw a grown man through a window in downtown Orlando? anybody remember that shit?! damn! you throw somebody through a window, you should have a fukkin comic book & some Underoos named after your ass! uh-oh... nevermind. i dont know which was more embarrassing.. Barkley just talkin about how he use'ta eat Goo Goo clusters while he sat the bench @ Auburn, the 2nd interception Grossman just threw, or this video.. roll the tape...




uh.. what the fukk was that? no. seriously. WHAT THE FUKK WAS THAT?!?! and how much corn on the cob, and corn meal did they feed this jig for this minstrel? uh.. really quick. the Bears just gave the ball up AGAIN(fumble).. wow. if i were the Bears, id just say fukk it and go out like this..



no that.. THAT is a fight! why didnt they play Boncrusher "neva scared' when that shit popped off? and what was that ignigorant ass announcer talking about? "i was 'bout to go git on da el'uhvaduh and get down deah..". jesus. whats really sad is- thats probably someones Dad. but who cares! im buying season tickets to the Hurricanes next year! who's in? really quick- why are they about to "premiere" Jay Z's new video on Monday Night Football? hasnt this been on all weekend? oh yeah! because its got Danica Patric in it, and it only makes sense that everyone would want to see what a fully adult Garbage Pail Kid looks like right? i just looked up at the Jay-Z vid, and somehow saw Terrell Owens doing the snap dance.. im seriously the fukk outta here..

4 Comments:

Blogger Arthur Cash said...

Tell me you caught the 4th quarter of the game, Bears win without having a touchdown on offence! outlandish! oh yah and why the fuck are Danica Patrick and Dale Earnhardt jr in Jay-z's
video ?!?!?!!?! that's corny, and the song's boring. What's next fruitbooters in a killa Cam dipdip video!?! oh wait....

8:15 AM  
Blogger piff huxtable said...

Arthur Cash said...
Tell me you caught the 4th quarter of the game, Bears win without having a touchdown on offence! outlandish! oh yah and why the fuck are Danica Patrick and Dale Earnhardt jr in Jay-z's
video ?!?!?!!?! that's corny, and the song's boring. What's next fruitbooters in a killa Cam dipdip video!?! oh wait....

8:15 AM

^^^^^^^^^
yeah.. i saw it mayn. unfukkinbelievable.. then to lose on a botched fg?! nothing like losing, and drinking it off in flagstaff..

9:48 AM  
Blogger Arthur Cash said...

Dude who said that shit about "goin down der and git it on" at the miami game was fired today...haha

2:03 PM  
Blogger espozito said...

man after seeing that ms. peachez shit i had to search youtube for more:

http://www.youtube.com/watch?v=ScE1mzL9b-k

and

http://www.youtube.com/watch?v=mx4ulI-PZqY

12:40 AM  

Post a Comment

<< Home